Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Αγάπη Σπαθάρα: τρία ποιήματα


ΘΕΛΟΥ ΝΑ ΠΑΟΥ ΣΤΟΥ ΧΟΥΡΙΟ 

Θέλου να πάου στου Χουριό 
να πάρου φρέσκου αέρα, 
μάζιψα τα συμπράγκαλα 
για να πιράσου ουραία.

Στου δρόμου καθώς έφτανα 
αντάμουσα ένα μπλάρ'
κι' ένας τζιουμπάνους μαύλιζε 
τ' αρνιά απ' του κουπάδ'. 

Σιακάτ' ρουβόλτσα κι ιγώ 
στην κάτω την πλατέα,
η κόσμους όλους κάθουνταν 
σαν μια φαμπλιά, παρέα. 


Α'πχατ' απού τουν πλάτανου 
μιζέδις κι ουζάκια, 
ντόρους πουλύς ακούονταν 
απ' τα πουλλά μασλάτια.

Άλλος τηρούσι κατ' ικεί 
άλλος χαζουγιλούσι,
κι όποιους πιρνούσι από 'κει 
ουζάκι τουν κιρνούσι.

Στου θ'κο'μ του σπίτ' ανέφκα
γιόμσα μι συγκινήσεις, 
μες στην αυλή μου έκλουθαν 
χαρές κι αναμνήσεις. 

Αγάπη Σπαθάρα 
21/04/2017
(φωτογραφία δική μου)


Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ 

Σήμερα,
είπα να πάω 
τη ζωή μου μια βόλτα... 
Ζωγράφισα...
τα όνειρα, 
με χρώματα ανεξίτηλα
και άνοιξα δρόμο...
Φόρτωσα...
στη βαλίτσα μου
το χαμόγελό μου,
αφήνοντας πίσω
λύπες και δάκρυα. 
Μικρές πινελιές 
ευτυχίας...
μου μιλούν 
στο διάβα μου... 
χαϊδεύοντας 
τις σκέψεις μου... 
Μάθε...να δίνεις 
μου λένε...
χωρίς να περιμένεις 
να πάρεις.
Μάθε ν' αγαπάς 
χωρίς να περιμένεις 
ν' αγαπηθείς.
Μάθε να χαμογελάς 
στις ανηφόρες...
φορώντας ελπίδες 
στα βήματά σου... 
Νιώσε...
τί όμορφα μυρίζουν
τα συναισθήματα... 
όπως η άνοιξη!
Σκέψου 
ότι μπορείς... 
να γευτείς την ευτυχία 
εκεί,
που δεν το περιμένεις... 

Αγάπη Σπαθάρα 
20/04/2017 
(φωτογραφία δική μου 
Αλκαζάρ 19/04/2017)


ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ 
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ.

ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ

Όπως το κύμα, 
στην άκρη του γιαλού 
θέλω να παίζω...
Να κυλιέμαι στα βότσαλα,
να διαλύομαι... 
στάλες αλμυρές να γίνομαι. 

Κι' όταν κουράζομαι... 
στην άμμο, 
ν' απλώνω τα όνειρά μου,
κι' ο ήλιος αμέριμνος, 
να καίει τα σωθικά μου. 

Κι' ύστερα πάλι, 
στα βάθη να ρίχνομαι,
να κινδυνεύω, 
να σβήνει η ανάσα... 

Και καθώς θ' αναδύομαι,
απ' του βυθού τα κομμάτια...
Να γεμίζω με δύναμη,
να χτίζω παλάτια. 

Ν' ανεβαίνω στα ύψη,
φορώντας φτερά...
Να μπορώ να πετάω, 
πότε χαμηλά πότε ψηλά... 
Και με μια αναπνοή,
να σ' αγκαλιάζω ΖΩΗ! 

Αγάπη Σπαθάρα 
11/11/2015 
(φωτογραφία δική μου,καλοκαιρινή)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου