Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Αγάπη Σπαθάρα: "Βαρκάδα" - "Σωστά και λάθη"



Δύο ακόμη ωραία ποιήματα από τη συμπατριώτισσά μας Αγάπη Σπαθάρα την οποία ευχαριστούμε θερμά για την αποστολή τους.

ΒΑΡΚΑΔΑ

Βαρκούλα θα γίνω στο γιαλό 
και θα 'ρθω να σε πάρω, 
σ' ένα ταξίδι μαγικό 
μαζί σου θα σαλπάρω.

Κάτω απ' τον καθαρό ουρανό 
στη μέση του πελάγους, 
μαζί θα αγναντέυουμε 
τους κάτασπρους τους γλάρους.

Τον ήλιο και τη θάλασσα 
θα έχουμε παρέα, 
μ' ακτίνες και με κύματα 
θα παίζουμε ωραία.

Στα γαλανά της τα νερά 
ο νους θα γαληνέψει, 
σε γαλάζιους ωκεανούς 
θε' να μας ταξιδέψει.

Αγάπη Σπαθάρα 
29/03/2016



ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΛΑΘΗ

Χθες,είδα στον ύπνο μου 
ότι ήμουν μικρό παιδί, 
πως η ζωή μου άρχιζε 
ξανά απ' την αρχή.

Μες στην αυλή μου άνοιγα 
χιλιάδες μονοπάτια
και της ζωής μου ανέβαινα 
ένα ένα, τα σκαλοπάτια.

Σωστά και λάθη έκανα 
και όνειρα μεγάλα,
κάποια φωνή μου έλεγε 
να ξανακάνω κι' άλλα.

Στο τέλος της διαδρομής 
στο όνειρο μιλούσα, 
για την αξία της ζωής 
και τις στιγμές που ζούσα.

Ξάφνου, μεμιάς μεγάλωσα 
έφτασα στο σκοπό μου, 
κι' ευθύς αμέσως ξύπνησα 
από το όνειρό μου.

Αγάπη Σπαθάρα 
27/03/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου