Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Το τελευταίο αντίο είπαν στην 21χρονη Κρανιώτισσα φοιτήτρια οι συμπατριώτες


 Για  εβδομήντα μέρες έδωσε μάχη με τον θάνατο η 21χρονη Κρανιώτισσα  Κατερίνα Μαστοροδήμου του Νίκου και της Ελένης του γένους Μπαλαμπάνου, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε.
Έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Δευτέρας  στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων όπου και νοσηλεύονταν από τις 24 Αυγούστου.
Η άτυχη κοπέλα είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην περιοχή Δρέπανο της Ηγουμενίτσας.
Η κηδεία της  έγινε στον ιερό ναό του Αγίου Κωνσταντίνου Λάρισας.
Η Κατερίνα σπούδαζε στο ΤΕΙ Ηγουμενίτσας στο τμήμα εφαρμογών ξένων γλωσσών στη διοίκηση και το εμπόριο .
Την αποχαιρετούμε με ένα ποίημα του Καρυωτάκη:


΄΄ΕΣΒΗΣΕ ΣΑΝ ΙΣΚΙΟΣ ΄΄
Κι αν έσβησε σαν ίσκιος τ' όνειρό μου,
κι αν έχασα για πάντα τη χαρά,
κι αν σέρνομαι στ' ακάθαρτα του δρόμου,
πουλάκι με σπασμένα τα φτερά·
κι αν έχει, πριν ανοίξει, το λουλούδι
στον κήπο της καρδιά μου μαραθεί,
το λεύτερο που εσκέφτηκα τραγούδι
κι αν ξέρω πως ποτέ δε θα ειπωθεί·
κι αν έθαψα την ίδια τη ζωή μου
βαθιά μέσα στον πόνο που πονώ --
καθάρια πώς ταράζεται η ψυχή μου
σα βλέπω το μεγάλο ουρανό,

η θάλασσα σαν έρχεται μεγάλη,
και ογραίνοντας την άμμο το πρωί,
μου λέει για κάποιο γνώριμο ακρογιάλι,
μου λέει για κάποια που 'ζησα ζωή!

Ευχόμαστε θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια της Κατερίνας. Ο Θεός να την αναπαύσει! 

*Ευχαριστούμε το φίλο και συμπατριώτη Δημήτρη Γεωργούλα για την αποστολή του θέματος. Η οικογένεια του Δημήτρη συνδέεται με πνευματικούς δεσμούς με την Κατερίνα και την οικογένειά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου