Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Θύμιος Λιάπης: Ποιήματα της Αγάπης



Δημοσιεύουμε απόψε δύο υπέροχα  ποιήματα της Αγάπης από το συμπατριώτη μας Θύμιο Κ. Λιάπη.

στους χαμένους έρωτες


Μη λυπηθείς που φεύγουνε τα τραίνα
θα ’ρθουνε κι άλλες εποχές
εσύ θα ‘χεις εμένα
για να μου λες ότι δεν πρόλαβες εχθές

μοιράζεται η αλήθεια με το ψέμα
πάρε ότι θέλεις και μην κλαις
οι βασιλιάδες παίρνουνε το στέμμα
και μεις κρυβόμαστε στις καλαμιές


όταν θα ‘ρθουν τα μαύρα χελιδόνια
κι οι άγκυρες ανέβουνε ψηλά
εμείς θα βγούμε στα μπαλκόνια
στη ζητιανιά να δώσουμε φτερά

τα νυχτολούλουδα θα πέσουν νικημένα
και τα τζιτζίκια στα μικρόφωνα μπροστά
θα τραγουδούν τον έρωτα, που χάθηκε για μένα
με στόμα και με μάτια σφαλιστά

                        Θύμιος Κ. Λιάπης


να  ΄ρθεις

να ΄ρθεις νωρίς το βράδυ…
εγώ θα στέκομαι στην πόρτα
με το τσιγάρο μου σβηστό στα χείλη
η στάχτη θα ΄χει γίνει ένα μίλι
κ΄ η σκέψη στριμωγμένη μες τη γόπα

περπάτα αθόρυβα σαν πιάσεις το σκοτάδι
τυλίξου με των αστεριών τα φώτα
να μη μου πεις θα μείνουμε δυο φίλοι
να ΄χεις στο νου σου μοναχά το δείλι
που μου ΄λεγες να μη φοβάσαι…ρώτα

μέσα στη θάλασσα ας μείνει το σημάδι
(θα) είναι αργά να αλλάξουμε τη ρότα
να μου φυλάξεις σε μιαν άκρη το κοχύλι
κι εγώ θα ρίξω λάδι στο φυτίλι
να σε κρατήσω αγκαλιά μου όπως και πρώτα

Θύμιος Κ. Λιάπης


Ο Θύμιος Κ. Λιάπης είναι εκπαιδευτικός στην Ειδική Αγωγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου